Tuesday, October 25, 2011

Bancomatul hot

A ramas fara tot salariul Bancomatul unei banci i-a "furat" tot salariul unui bacauan. Acesta a primit in loc de bani doar o chitanta din care rezulta ca i-a retras pe toti. A trebuit sa dea numeroase telefoane, inclusiv la Bucuresti, si sa faca mai multe drumuri ca sa obtina banii pierduti. A intr... at in posesia salariului la patru zile de la intamplare. Acum solicita in instanta despagubiri. Un bacauan a trecut printr-un stres de neimaginat dupa ce a incercat sa-si scoata de la un bancomat (ATM) salariul. ATM-ul nu i-a eliberat suma de bani solicitata, dar i-a emis chitanta precum ca a facut aceasta operatiune. Aceasta se intampla in data de 18 octombrie. "Datele au fost prelucrate, dar banii au ramas in bancomat. Imediat am dat telefon la sediul bancii, dar de aici am fost trimis la alt punct de lucru. Am depus acolo reclamatie si apoi am sunat de mai multe ori la sediul din Bucuresti al bancii. Au trecut trei zile si nu mi-au dat banii", ne-a sesizat, joi, dupa amiaza, Nicolae Gheorghiu. Ca sa fie sigur ca isi va recupera banii, bacauanul s-a adresat si Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC). "Am dat telefon la Protectia Consumatorului si de aici mi-au spus ca banca trebuie sa-mi dea banii in termen de 30 de zile, dupa care pot sa o actionez in judecata. Cine a raspuns la telefon a mai precizat ca aceasta este politica bancilor si ca nu au ce sa le faca", mai afirma Nicolae Gheorghiu. In instanta, pentru despagubiri La Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor nu este, insa, inregistrata nicio astfel de sesizare, pentru ca omul nu a depus-o in scris. Dar nu este tarziu pentru aceasta. "Cel prejudiciat poate face si acum o sesizare scrisa la noi, ne-a spus, ieri, Toader Fratila, comisarul sef al CJPC. Intr-adevar, banca are la dispozitie 30 de zile ca sa rezolve problema. Dar in baza sesizarii noi vom verifica la banca daca problema ii este imputabila ei. Vom urmari sa vedem si daca o astfel de situatie este o regula ori a fost doar un accident tehnic. In cazul in care vom constata ca au mai fost asemenea probleme, vom proceda la sanctionarea bancii in cauza." In cele din urma, vineri, 21 octombrie, banca i-a restituit lui Nicolae Gheorghiu banii "furati" de bancomat. Dar el este hotarat sa obtina de la banca si despagubiri. In acest sens a si inaintat in instanta o plangere. "Vreau daune de 400 de lei, deoarece eu nu am putut sa-mi achit la timp datoriile si sa-mi cumpar cele necesare", a mai spus Nicolae Gheorghiu. "Este dreptul fiecaruia sa ceara daune in instanta, pentru ca, poate, a fost nevoit sa imprumute bani cu dobanda sau a avut alte pierderi", a conchis comisarul sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

No comments:

Post a Comment